Rekonstrukce železničního mostu - dlouhodobá výluka Pňovany-Bezdružice do 30. dubna 2019



Datum konání:
23.7.2018
Datum ukončení:
30.4.2019

10. dubna 2019

Aktuálně finišují práce na opravě mostu. Během příštích dnů budou položeny koleje a pravděpodobně 27. dubna proběhne zatěžkávací zkouška. Jako závaží poslouží 3 historické dieselové lokomotivy ruské výroby - tzv. "Sergeje" . Sergej.jpg

Provoz na lokálce by měl být zahájen 30. dubna 2019 a prvním vlakem, který projede, by měl být spoj v 17 hodin z Pňovan. Příznivci lokálky taky plánují slavnostní zahájení provozu za přítomnosti parního vlaku, termín však bude jistý až během samotného zprovoznění mostu. 

Vehementně taky probíhá výstavba přístupových cest k lávce pro pěší a samotné lávky zavěšené na obloucích mostu.

Kompletně má být hotovo ke konci července 2019.

 

Všechny aktuality ohledně probíhající výměny mostních polí najdete na webu lokálky www.bezdruzickalokalka.cz 

_____________________________________________________________

Aktualizace 5. 10. 2018 - Výluka prodloužena do 28. února 2019. Důvodem jsou problémy na samotné stavbě. Konkrétně byly zjištěny další překážky na staré ocelové konstrukci, které brání nasunutí nové konstrukce. Jedná se o velké trhliny a korozi nosných dílů stávajícího mostu. Probíhá instalace výztuh, zřizování posuvné dráhy a mohutné svařování. Hladina přehrady stále klesá. Již začínají z vody koukat paty pilířů. 

 DSCN0924.JPG

Železniční most přes přehradu Hracholusky prochází největší rekonstrukcí za dobu své existence, tedy za 117 let. Od 23. července začne dlouhodobá výluka na železnici mez Pňovany a Bezdružicemi, a to po celé délce tratě. Všechny vlaky Plzeň-Bezdružice budou zajíždět místo do Bezdružic do Stříbra a naopak.

Jedna "výluková autobusová linka" bude obsluhovat trasu Stříbro - Lomnička - Trpísty - Blahousty a druhá zbytek tratě od Cebivi do Bezdružic. 

Podrobný výlukový jízdní řád si můžete prohlédnout a stáhnout zde.

Během září dojde k postupnému upouštění vody z přehrady.

Důvodem bude podzimní oprava nyní ponořených částí pilířů. Zejména budou zesíleny patky pilířů obetonováním. Hladina klesne během září a října přibližně o 4 metry.                                                                                        Na zprávu z povodí se můžete podívat zde.

Během podzimu taky dojde na výstavbu lávky pro pěší

Po dokončení výměny samotné konstrukce mostu dojde k výstavbě přidružené lávky pro pěší. Ta bude na most "přilepena" z pravé strany, díváme-li se na most od Malovic. Tedy na západní straně mostu. 

Informace a zajímavosti budou postupně doplňovány


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů.

Vyhledat v textu

25. 6. Ivan

Zítra: Adriana

kontakt pověřenec2 GDPR.pngportál územních samospráv
www.epusa.cz

portál CzechPoint
http://www.czechpoint.cz/web/

portál Plzeňského kraje
http://www.plzensky-kraj.cz/

Věřili jste tomu, že pňovanský železniční most projde kompletní rekonstrukcí a provoz na lokálce bude pokračovat ?
a) Ano, věřil/a
  
 161
b) Ano, nedovedu si představit, kdyby most byl uzavřen a lokálka tak zanikla
  
 14
c) Ne, nevěřil/a
  
 11
d) Je mi to úplně jedno
  
 23

Návštěvnost stránek

128786